Body Ball + Wzmocnienia

Body Ball + Wzmocnienia
Body Ball + Wzmocnienia

Grupy mięśni

wszystkie !!!

Kategorie

Przyrządy

piłka 65 cm

  1. Body Ball Duże piłki były pierwotnie wykorzystywane w rehabilitacji. Stosowane w fitnessie umożliwiają ćwiczenia przy odciążonym kręgosłupie i aktywują mięśnie głębokie. Współcześnie ból pleców wraz z podobnymi dolegliwościami przynoszącymi nieustający dyskomfort, często nazywany jest chorobą cywilizacyjną naszych czasów. Jednak czy musi tak być? Z pewnością po głębszym przyjrzeniu się problemowi okazałoby się, iż większość osób borykających się z ciągłym i męczącym bólem, mogłaby sobie z nim poradzić, ale nie za sprawą leków przeciwbólowych lecz, dzięki świadomym i bezpiecznym ćwiczeniom fizycznym. Uważamy, że przeciwdziałanie oraz zapobieganie to najlepsza forma uniknięcia przykrych problemów. Te kompleksowe zajęcia skierowane są do wszystkich osób, które chciałyby spróbować również innych form ćwiczeń, lecz przeróżne dolegliwości, związane ze stanem placów, na to nie pozwalają. Naszym zadaniem jest stosowanie ogólnie przyjętych ćwiczeń fizycznych wykorzystywanych w zajęciach grupowych, a nie dobieranie specjalnych indywidualnych ćwiczeń do  jednostkowych przypadków. Jeżeli posiadasz specyficzne wady kręgosłupa, problemy  zwyrodnieniowe lub jakiekolwiek inne dolegliwości bólowe, zanim przyjdziesz na salę,  skonsultuj się z lekarzem specjalistą, gdyż może się okazać, że najlepszą formą dla Ciebie będzie fizjoterapia. Zajęcia przy użyciu piłek zwiększają siłę mięśni, poprawiają równowagę i wytrzymałość.
  2. Gimnastyka wzmacniająca. Trening polegający na wzmocnieniu wszystkich głównych partii mięśniowych przy użyciu różnego piłki. Ćwiczenia wykonywane w długich seriach w celu maksymalnego wzmocnienia danego mięśnia. Trening wykonywany w wolniejszym tempie z uwzględnieniem prawidłowej techniki ” spokojnie dla serduszka , mocno dla mięśni”.