SupeR 3 / rower / bieżnia + ćwiczenia siłowe

SupeR 3 / rower / bieżnia + ćwiczenia siłowe
SupeR 3   / rower / bieżnia + ćwiczenia siłowe

Grupy mięśni

brzuchaty łydki, pośladkowy, m.brzucha, obręcz barkowa, m.grzbietu

Kategorie

Przyrządy

rower, trampolina, bieżnia

Rower – to zajęcia prowadzone na specjalnie do tego przystosowanych rowerach, w rytm odpowiednio dobranej muzyki. Rower oparty jest na stabilnym stelażu, a jego konstrukcja pozwala na kontrolowanie poziomu wysiłku. Zajęcia składają się z trzech elementów: rozgrzewki, treningu właściwego ( jazdy ciągłej w zmiennym tempie i zróżnicowanych pozycjach ) oraz stretchingu. Jest to bardzo prosta i bezpieczna forma treningu aerobowego, a zarazem bardzo efektywna. Podczas godzinnych zajęć można spalić nawet do 1000 kcal, dzięki czemu zajęcia te są idealne dla osób pragnących zredukować wagę. Jazda na tego typu rowerach nie obciąża stawów przez co jest odpowiednia także dla osób otyłych. W zajęciach mogą uczestniczyć osoby o rożnym poziomie sprawności fizycznej.

Główne korzyści uczestniczenia w zajęciach Rowery to:

– poprawa kondycji fizycznej

– wzmocnienie układu kostnego

– zmniejszenie tkanki tłuszczowej

– wyrzeźbienie mięśni łydek, ud i pośladków

Bieżnia – to ćwiczenia łatwe i odpowiednie dla kobiet oraz mężczyzn, spełniające wymogi funkcjonalnego, różnorodnego, dynamicznego treningu i regeneracji. Są to fantastyczne zajęcia grupowe spalające tkankę tłuszczową, podczas których można utracić nawet do 800 KCAL. Rzeźbi sylwetkę, odchudza, energetyzuje, pobudza.

Bosu / trx / sztanga –  trening siłowy na górne partie mięśniowe.